FLORI PETALE CU RESPECT ANCESTRAL ' DIN DULCEAŢA VERSIUNE A SF. GRAAL

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE! Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale!

Poveste din înalt



 
Trecători prin viaţă cum suntem, am fost luată prin surprindere de această fotografie, întâmplătoare sau nu, pentru prima dată m-am văzut în această imagine direct pe ecranul telefonului cu Tatăl Ceresc deasupra capului meu. Este de înţeles că era deschis şi programat să realizeze o fotografie deloc aranjată. Mare mi-a fost mirarea de imaginea ce mi s-a arătat cu constatarea că în telefon era mult mai clară imaginea, dar, cum n-am zăbovit deloc, am trecut repede la realizarea ei, pentru că n-am reuşit să fac decât una, în secunda doi m-am întors cu ochii spre cer să văd mai bine imaginea şi cu părere de rău minunea nu mai era pe cer, acel nor se disipase foarte repede, ceea ce m-a surprins şi pe mine a fost faptul că, în cazul prezentat s-au întâmplat lucrurile într-o viteză uimitoare în contextul în care nu e prima dată când fac fotografii, şi sunt zile când norii pur şi simplu stau pe loc.

Acum, am să vin c-o prezentare mult mai detaliată a ceea ce văd eu în această fotografie, il vedem pe Tatăl Ceresc cu mâna pe sus scriind ceva, în spatele Lui este un Înger care are ceva în spate care seamănă cu o aripă, dar noi ştim deja că Îngerii nu au aripi, acel ceva arată ca un fel de tetraedru dublu sau mai degrabă seamănă foarte bine cu o Merkabah, sau cel puţin sacul cu daruri aşa cum l-am numit eu pe la început. Merkabah este un vehicul, un car al Luminii Divine care mai poate însemna "carul care ridică un om pe tronul lui Dumnezeu / în faţa lui Dumnezeu" folosit de Maeştri pentru a se conecta cu nivelurile superioare. Acest subiect este descris foarte bine în acest material ce l-am găsit pe internet definind bine definiţia lui Merkabah ... simboluri sacre ...

Între Tatăl şi Înger există doua inimi Yin şi Yang una plină şi una doar conturată aşezată între ei şi cealaltă în spate, unde ar mai fi un contur de Înger. Este o imagine de luat în seamă pentru că nu suntem singuri şi cu siguranţă suntem supravegheaţi şi mesajele vin şi prin această cale.

În semn de Recunoştinţă pentru ceea ce am primit şi ni s-a oferit am să-i dedic Tatălui o Poezie scrisă prin anul 2017 şi care n-a fost publicată până acum. De asemenea, îi trimit şi un Trandafir de Lumină pe calea Luminii şi am să-l rog cum fac de fiecare dată, să-l planteze în gradina mea de sus.

Îţi mulţumesc Doamne că eşti în inima mea, îţi multumesc Hristoase că eşti în conştiinţa mea, îţi mulţumesc Duh Sfânt că mi-ai aliniat inima la acest cânt ...


Sunt Foarte Recunoscătoare –

Celor doi mândrii îngerei,
Care-mi stau pe umerii mei,
De la întâi – ale fiecărei luni,
Mă ghidează-n tot-timpul anului.

Mulțumesc Tată Soare! Tu mă însoțești,
De la nașterea mea, mă tot călăuzești,
Te cobori cu razele tale binevoitoare,
Întru mine, într-o taină amețitoare.

Mulțumesc și Mamei Lună ...
Se coboară peste mine,
     Ca o Mamă bună,
Noaptea când somnul îmi alină,
Toate tristețile din ziua cea plină.

Multumesc Mamă / Tată Dumnezeu,
Tu, care-mi ești și-n gândul meu,
Și-n inimă să te cobori, – mereu,
Cu blândețea Ta, din Sfântul Dumnezeu!
Suzi Mirea 
File de Poveste


foto :  Suzi Mirea 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Motto ~
STIL DE SINE – după cum se poate observa din aceste Lecturi, Poezii, prin care mă exprim într-un fel sau altul, ele sunt o descriere a ceea ce mă reprezintă, sunt o parte din mine, ce fac parte din mine... sunt mesaje cu conţinut colorat din cele 12 Raze din înalt, mesaje cu sens ...
Mă manifest, şi desigur, mă exprim prin căldura energiei feminine, dar, nu este de neglijat, şi cum, de altfel, este necesară şi energia masculină, niciuna nu este de ignorat, şi ar fi bine pentru noi, să fim cu amândouă în echilibru şi în primă manifestare, cu măsură.
Aşa, cum va fi şi necesar, să încadrăm cele 7 Flăcări cu calităţile şi atributele lor, predominantă fiind una, sau cel puţin două,... asta nu înseamnă că, nu poţi manifesta şi Raza Iubirii,... doar că, dacă ai venit pe Raza Albastră o să te manifeşti mai mult pe raza conducerii, ... te întreb: tu pe ce rază eşti alcătuit/ă ?
Pentru identificare, aici puteţi găsi toată descrierea celor 7 Raze Divine – https://akashamultidimensionala.blogspot.com/ , cea mai completă documentaţie de la noi din România la ora actuală, în care vă va fi de mare folos şi ajutor la identificarea razei în care vă desfăşuraţi în prezent, în această viaţă ... vă urez conştientizare plăcută!
Cu iubirea prin viaţă,

MSuzi

Împreună cu avatarele raze albastru & violet
Ps – M-am exprimat aici în cuvinte şi vocale pentru înţeleptele raze, ce le aveţi fiecare
Pss – În link-ul afişat se regăseşte toată documentaţia razelor înţelepte, fiecare cuvânt cuprinde un blog informativ ce, nu mai este necesară a fi amintită importanţa lor!